***قوانین و مقررات/ تعهدات و اختیارات ***

قوانین کلی : - مسئولیت حفاظت از فایلها، مطالب موجود در سایت، نام کاربری و کلمه عبور و بکاپ گیری روزانه از اطلاعات بر عهده کاربر میباشد و در صورتی که مشکلاتی از سوی این موارد پیش آید، هیچگونه مسئولیتی متوجه پارت سافت نمی باشد . لازم به ذکر است به طور اتوماتیک سیستم پشتیبان گیری هفتگی برای کلیه سرویس های وب هاستینگ فعال می باشد . - کاربر نباید از سرویس میزبانی وب (وب هاستینگ) به عنوان هاست دانلود و یا آپلود استفاده نماید. - استفاده از سرویس هاست اشتراکی به منظور میزبانی چت روم ها ، بدلیل فشار زیاد به سرور ، به هر نحو ممنوع می باشد. - استفاده از هاست اشتراکی برای ارسال بیش از حد ایمیل، اسپم قابل قبول نمی باشد و در صورت مشاهده، اکانت کاربر مسدود و هیچ گونه وجهی بازگشت داده نخواهد شد. - استفاده بيش از حد و يا سوء استفاده از منابع سرورها (CPU, RAM, Space, Bandwidth) در میزبانی وب که شما مجاز هستید حداکثر تا 15-18 درصد از CPU و RAM سرور در لحظه استفاده کنید در صورتی که به علت ترافیک بیش از حد یا استفاده نا آگاهانه و يا به عمد از اسکريپتهاي CGI، PERL،PHP و Leech مانند RapidLeech و غیره که موجب تخريب و يا استفاده بيش از حد از منابع سرور شود، موجب قطع دسترسي کاربر بدون اطلاع قبلي خواهد شد و هیچگونه وجهی به کاربر عودت داده نمی شود. لذا توصيه مي شود به هيچ وجه برنامه ها و نرم افزارها را بر روي سرور تست نکنيد. سرور محل توسعه و تست نرم افزار نيست بلکه محيط نصب محصولات آزمايش شده و بدون نقص است. . - انجام هرگونه فعالیت مربوط به دیداس یا اتک که باعث اختلال در سرویس دهی گردد و برای کاربر ابیوز دریافت شود، تمامی سرویس های مشترک بدون اطلاع قبلی مسدود و حذف میگردد و پارت سافت هیچگونه مسئولیتی بابت ارائه نسخه پشتیبان به کاربر ندارد. قوانین پشتیبانی : تعهدات کاربر : - کاربر متعهد می شود که تمامی تیکت های پشتیبانی را به زبان فارسی تایپ و ارسال کند. - کاربر متعهد می شود تا از ارسال تیکتهای مکرر و در یک موضوع جدا خودداری کند. - کاربر موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت پشتیبانی رعایت نماید و مشکلات خود را در نهایت آرامش و ادب پیگیری نماید. - کاربر موظف است هنگام ارسال تیکت، سرویس مربوطه، عنوان تیکت، و متن تیکت را به درستی و با توضیحات کامل وارد نماید تا در پاسخگویی اپراتورهای شرکت وقفه ایجاد نشود و در نهایت در حل مشکل کاربر تسریع گردد. - کاربر اهمیت تیکت را بایستی با توجه به اهمیت واقعی تیکت انتخاب کند و نبایستی بدون دلیل اهمیت "ضروری" را انتخاب کند. وضعیت ضروری تنها برای مواردی اعم از Down بودن سرور، در دسترس نبودن سرویس و... می باشد. - خدمات آموزشی (حل مشکلات برنامه نویسی، حل مشکلات طراحی، آموزش نحوه حل مشکل بوجود آمده توسط خود کاربر و...) به هیچ عنوان شامل وظیفه پارت سافت نمی شود تعهدات اپراتور (مسئول پشتیبانی) : - اپراتور پارت سافت متعهد میشود تا تمامی تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات مربوط به پشتیبانی سرویس مربوطه انجام دهد تا رضایت کاربر را جلب نماید. - اپراتور موظف است تا در نهایت ادب و احترام به پاسخگویی کاربر بپردازد تا مشکل کاربر مرتفع گردد. - اپراتور متعهد میشود تا تیکت کاربر را در اسرع وقت پاسخ دهد. شایان ذکر است زمان پاسخگویی به تیکتها در زمان بحران و مشکلات اساسی سرور 24 تا 48 ساعت می باشد. شرایط بازپرداخت وجه : - کلیه سرورهای مجازی به دلیل سوء استفاده برخی از کاربران تا اطلاع ثانوی مشمول برگشت وجه نمی باشد. - تمامی سرویس ها دارای 24 ساعت زمان تست هستند که در صورت ناراضی بودن مشترک وجه مسترد شده به طور کامل بین 2 تا 7 روز کاری پس از طی مراحل حسابداری به حساب شما واریز خواهد شد. - مشترکینی که بعد از سپری شدن 24 ساعت زمان تست درخواست بازپرداخت وجه می نمایند باید دلیلی قانع کننده و یا مدرکی مستند ارائه نمایند. - مشترک نباید قبل از درخواست باز پرداخت وجه بیش از 25 درصد از فضا ، پهنای باند یا سایر امکانات سرویس خریداری شده را استفاده کرده باشد. - هزینه هایی مثل کانفیگ های مربوط به سرور، ثبت دامنه، آی پی و 500 تومان بعنوان کارمزد از مبلغ سرویس کسر خواهند شد. - مبلغ شارژ شده در حساب کاربری به هیچ عنوان قابل بازگشت به حساب شما نیست و این مبلغ در حساب کاربری شما برای خرید های بعدی باقی خواهد ماند. توجه : پارت سافت می تواند این قرارداد را در هر زمان که بخواهد، از طریق تغییر این سند در وب سایت پارت سافت، برای خود محفوظ می دارد. ما به شما توصیه می کنیم که به صورت دوره ای برای اطلاع از این تغییرات، به سایت مراجعه کنید. پس از هر تغییر فرض ما بر این است که شما، آن تغییر را پذیرفته اید.